About Me

My photo
Saya seorang insan yang biasa yang selalu melakukan kesalahan secara sedar atau tidak. Semua yang baik datang daripada Allah dan semua yang buruk datang daripada saya.

Follow me at Twitter

Popular posts

Total Pageviews

Followers

Powered by Blogger.
muhammad harif On 17 January 2013

Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada semua. Di dalam post saya yang pertama ni, saya nak mengucapkan selamat datang ke blog saya dan setinggi-tinggi terima kasih kepada semua yang membantu saya bagi menjayakan blog ini. Dibawah ini ada sedikit butiran tentang saya. Harap semua dapat membantu dan menyokong saya XD



Nama: Muhammad Harif bin Saparin
Umur: 20 tahun (2013)
Tempat Tinggal: Banting, Selangor
Pendidikan: Diploma Penguran Maklumat
Kampus: UiTM Segamat, Johor 
Adik Beradik: Ke-3 daripada 4 orang
Status: Single 
Hobi: Melihat Keindahan Dunia, Menyanyi, Bermain Gitar dll.
Cita-cita: Usahawan Berjaya 

Jika ada sebarang pertanyaan atau pun komen, anda boleh bartanya di Shoutbox di sebelah kanan page ini atau tinggalkan Komen di bawah. Terima kasih kerana sudi berkunjung di page saya ini dan jika sudi, silalah Follow saya :D

Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments