About Me

My photo
Saya seorang insan yang biasa yang selalu melakukan kesalahan secara sedar atau tidak. Semua yang baik datang daripada Allah dan semua yang buruk datang daripada saya.

Follow me at Twitter

Popular posts

Total Pageviews

Followers

Powered by Blogger.
muhammad harif On 5 February 2013



Pada (19-20/01/2013), pihak Information Management Society (IMS) telah membuat satu kejohanan sukan iaitu SUKIM ataupun Sukan Information Management. Ada 4 jenis permainan yang dipertandingkan di kejohanan sukan ini. Antara sukan yang dipertandingkan ialah:

1) Bola Sepak (lelaki)
2) Bola Tampar (lelaki)
3) Bola Jaring (perempuan)
4) Futsal (perempuan)

Haa, mesti korang pelik kan futsal untuk perempuan. Kenapa bukan untuk lelaki. Sebenarnya penasihat kami yang telah memilih segala sukan yang akan dipertandingkan. Kami cuma menjalankan jer program ni. Anyways, segala aktiviti yang berlangsung pada hari itu berjalan dengan lancar kecuali Bola Tampar. Kenapa ye? Sebab cuma ada dua team jer yang hantar wakil. So kira terus masuk final la ni. Team yang pertama ialah team saya iaitu team part 3 dan team yang kedua ialah team part 1.

Nak dijadikan cerita, time game nak start tu, team part 1 tak datang pulak. So kira team saya ni menang tanpa bertanding laa. Selain itu, team bola sepak dapat tempat ke-2 dan team futsal dapat tempat ke-3. So, piala SUKIM pada kali ini dipegang oleh batch saya iaitu part 3. Jadi, akhir kata dari saya, majulah sukan untuk Diim :)

Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments